borta bra men hemma bäst!

vet att bilden är för liten osv, men vad jag saknar gamla klassen!
 
Äntligen är jag hemma på riktigt i alla fall för ett tag, tills på söndag närmare sagt. Ska njuta av det ordentligt genom att träffa kompisarna, ha tacomys med familjen och bara ta det lugnt. Sen ska jag återvända till Stockholm för en skolvecka för att sedan åka hem ännu en gång och fira min födelsedag. Haha, känns som om jag lever lite dubbelliv och det kändes lite konstigt igår att komma hem utan att kläder fanns i garderoben. Men nu ska jag snart ner till stan, så vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Sam

Lovely Picture :) !!

2014-08-22 @ 19:20:02
URL: http://samfranklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0