mot stockholm

(foto: tryck på bilden, redigering: jag)
 

Idag är det alltså dags, alla mina kartonger och väskor är packade och om bara någon timme rullar bilen mot huvudstaden. Har fortfarande svårt att greppa det, att jag ska bo där på riktigt.
Jag hoppas verkligen jag trivs med både mitt boende och skolan annars tvekar jag inte att hoppa på första bästa tåg hem igen. Men jag tror det kommer gå bra och fast det känns så overkligt eftersom jag drömt om detta sen sjätte klass så ska jag klara det på ett eller annat sätt.
Och jag är verkligen glad att vi nu har facebook, instagram, sms, snapchat, facetime, telefon, skype osv annars hade jag fått det tufft. Men nu vet jag att mina vänner och min familj här hemma bara är ett samtal bort. 
Lovar att blogga mer när jag kommit till rätta, men inatt väntar en natt på hotell med la familla!
 



Kommentarer
Postat av: matilda ♡

Sv: Ja, visst är det fint! jag med!

2014-08-15 @ 13:35:42
URL: http://matiiildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0