onsdag - två dagar kvar till flytt.

 
Fina foton tagna av min duktiga vän Kevin Söderqvist. 
 
Vaknade runt klockan nio imorse och åt frukost samtidigt som jag kollade på lite youtubeklipp, dessa lata sommarlovsmornar gör att jag aldrig vill börja skolan igen. Sedan sminkade jag mig lite lätt och cyklade sedan för att möta upp Kevin och under tre timmar gick vi runt stan och stannade på lite olika ställen för att fotografera. 
Efter detta drog jag mig hemåt då han började jobba och jag hade lite annat att göra. Kvällen ser lugn ut ändå, vi ska bära ut lite av det vi packat in i bilen och sådär. Alltså två dagar innan flytt nu, hur sjukt är det inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0