yes!

saknar lillebror massor, trots att han nu är lite äldre än på bilden.
 
Haha, har bara varit här i typ fyra dagar och ska redan hem i helgen (och nästa helg). Inte tänk att det skulle va så men så blir det ibland. Ska i alla fall bli skönt att få komma hem och krama om alla trots att det bara var en vecka sedan vi sågs och sen ska jag komma tillbaka och börja skolan vilket ska bli sjukt roligt. 
Imorgon har jag dessutom bestämt träff med Rebecca så vi ska fika lite på stan och sådär vilket alltid är lika kul.
Annars blir det en lugn kväll då jag ska kolla på lite tv kanske och sen får vi se vad som händer, har dock bara wifi på datorn för tillfället vilket är väldigt segt men nu någon dag ska jag köpa en ny internetförstärkare eftersom den första inte fungerade, så får vi se om det hjälper. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0