TRÄNING - VARFÖR?

På senaste tiden har jag verkligen varit trött, vid halv tio på kvällen brukar jag nästan alltid slumra till i soffan. Ändå går jag inte upp särskilt tidigt eller gör något speciellt utmattande på dagarna. 
Men det märks verkligen skillnad sedan jag slutade träna. I år slutade jag ju med innebandyn pga skolan och har heller inte varit ute och sprungit och så vidare eftersom jag inte vill springa själv nu efter flytten. Men eftersom jag snart flyttar hem på grund av gymnasiebytet måste jag börja igen! Inte för att få snygg kropp inför nästa sommar eller nåt sånt utan för att må bättre. För att få lite extra pepp kollar jag alltid weheartit.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0