bilder på väggen?

Har funderat på vad jag ska ha med mig som minne från kompisar och familj när jag flyttar och inte träffar dom så ofta och nu tror jag att det äntligen finns en lösning på problemet! Jo, jag ska hänga upp en lång lina med klädnypor där jag kommer sätta fast bilder på nära och kära! Hur bra liksom, dock måste jag köpa bläck till skrivaren då det för inte länge alls sen tog slut. Men det finns ju på flera olika sidor på nätet och få tag i bland annat handyink som har till min skrivare (här). Tror jag ska skriva ut på fotopapper också, blir inte det bäst? Då kommer det ju antagligen hålla betydligt bättre och korten blir väl också i bättre kvalitet. Nåja, får se hur jag gör men hur som helst tror jag att det kommer bli superfint med en vägg fylld av fina minnen och bilder. Dessutom är det ju kul när någon kommer och hälsar på och få se vilka mina kompisar är och vad som betyder mycket för mig. Haha, lite oklart inlägg men hoppas ni fick någon inspiration av vad jag ska göra! Kanske blir det någon av dessa jag sätter upp:
 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh tack så mycket! :)
Att hänga foton med klänypor är jättefint, kör på det! Att ha foton i rummet gör det mysigare också :)

2014-06-25 @ 00:21:50
URL: http://eemelieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0