hösten är här!

Själv är jag en sådan person som hatar hösten samt vintern och har alltid svårt att tycka om att det blir kallare men det finns ju trots allt saker som är okej med dessa årstider. Jag själv fixar alltid nya spotifylistor med massor av mysmusik, Ed sheeran, Ron pope, Melissa horn som jag kan lyssna på samtidigt som jag dricker chailatte och gör mina läxor. 
Sedan fixar jag massor planer på helgerna att se fram emot såsom fika med gamla klasskompisarna, biobesök eller någon mysig filmkväll. Dessutom är ju detta årstiderna man faktiskt kan sitta inne utan dåligt samvete, eller hur!
 



Kommentarer
Postat av: MARIA

Åh den där låten är ju så fin!

2014-09-05 @ 19:12:40
URL: http://mmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0