in love

Idag gick jag till skolan här i Stockholm sista gången, var bara där och lämnade sl-kort och lite skolböcker och sa sedan hejdå till klasskompisarna. Visst var det lite tråkigt att säga hejdå och sådär men jag känner redan nu att om jag hade stannat kvar i den skolan hade jag tappat all motivation eftersom jag inte ens ville gå till skolan redan efter ett par få dagar och jag som ändå tycker skolan vanligtvis är rätt roligt haha!
Nu ser jag fram emot nya skolan på måndag dock väntar en helg med flytt hem vilket innebär att jag måste packa ikväll, annars ser kvällen lugn ut och jag kommer säkert blogga lite mer senare idag. 
                    älskar nya kameran! ♥
 
 



Kommentarer
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Alltid roligt med en ny kamera, vad är det för modell? :)

2014-09-08 @ 16:57:51
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0