MAYBELLINE THE GREAT LASH

 
Tänkte tipsa om en av mina favoritmascaror då detta är något jag själv har svårt att hitta, detta är alltså Maybellines "Great Lash" mascara. Anledningen till att jag tycker om denna mascara så sjukt mycket är för att borsten är superliten och därför väldigt bra när man ska komma åt underfransarna. För hur störande är det inte när man verkligen blir nöjd med sin bas (foundation, concealer & puder) och sen så råkar man kladda mascara under ögat och måste sminka om det området! Mascaran är inte dyr alls heller, och finns på bland annat Lyko.
Så vill ni beställa den eller bara kolla in Lykos hemsida, klicka HÄR! 



Kommentarer
Postat av: Agnes Eriksson

har haft den innan, riktigt bra!
sv: åh eller huur! kram

2014-04-20 @ 11:12:45
URL: http://www.agneseriksson.blogg.se
Postat av: Rebecka

JAg använder också den!

2014-04-20 @ 13:26:34
URL: http://rebecka.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0