Ebba Lilliestrom - tävling

Efter lite förkylningar hit och dit har jag nu åkt på att bli sjuk, inte så konstigt kanske med tanke på att nästan halva klassen var sjuk förra veckan. Supertråkigt men hoppas verkligen jag kryar på mig imorgon så jag kan gå till skolan. 
Har hittils spenderat morgonen med att halvsova i soffan och att slökolla på tv och ska antagligen fortsätta med det ett bra tag till, kanske även kollar på lite filmer på netflix.
 
Med bilden i detta inlägg tänkte jag också tävla om ett armband från RECOLLECT på Ebba Lilliestroms blogg, så himla glad känner jag mig när jag kollar på denna bild. Vill ni också delta, klicka HÄR.
 



Kommentarer
Postat av: OLIVIA

så himla himla fin,lycka till på tävlingen!!

sv: åh tack :D
kram♡

2014-09-15 @ 18:11:27
URL: http://olivialice.se
Postat av: Julia ♥

Krya på dig! ♥

2014-09-15 @ 19:18:47
URL: http://jjuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0