hotell ♥

 
(foto: klicka på bilden, redigering: jag)
 
Kom till stan runt sex och åkte sedan för att ställa in alla möbler & kläder vid boendet. Tog runt en timma och efter det tog vi oss till hotellet och checkade in. Annars har det inte hänt så mycket, vi var nere och handlade lite gott och gick sedan förbi max och köpte varsin milkshake. mums!
När vi kom tillbaka till hotellrummet blev det världens blixtoväder men som tur var gick det snabbt över. 
Imorgon ska vi till ikea och sedan sätta upp och fixa iordning allting på mitt rum, kommer verkligen bli bra tror jag. Vill dock inte lämna familjen, tur att vi kan ses ofta ändå! 
Nu är jag dock mest taggad inför hotellfrukost imorgon!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0