tomt i bloggen

Har verkligen inte vetat vad jag ska skriva om de senaste dagarna just därför det inte kommit upp nåt på bloggen. 
 Dagarna rullar på och det är nu cirka sex veckor kvar till jullov, dagarna ser nästan identiska ut förutom vissa dagar med mycket plugg och några med lite. Denna vecka har varit relativt lugn i och med den lediga dagen men ja, kan väl berätta lite om helgen? 
 Imorgon ska jag möta upp Rebecka som vanligt för lite hockey och innan det följa med en sväng till farmor och farfar och på söndag ska jag hänga med Kevin och fota lite så ja en väldigt bra men ganska lugn helg väntar och dessutom två veckor kvar tills jag ska kolla på Maggio!!
 



Kommentarer
Postat av: Isabelle Olsson

Längtar till jullovet!! :-D

2014-11-08 @ 09:51:48
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0