Hockey + Idol

Äntligen fredag, fast egentligen har jag inte ens sett fram emot dagen eftersom den innebär att vårt höstlov snart är slut. Aja, dagen bjöd på lillebrors hockeymatch som de tyvärr förlorade och sedan hem för att kolla vem som åkte ur idol. Ikväll blev det Matildas tur, vet faktiskt inte vad jag tycker om det men jag hejar ju på Mollie!
 Annars startade jag dagen med att hoppa i ett bad och samtidigt kolla lite serier, inte helt fel och sedan åt jag lite frukost samt kollade på youtube. 
 Imorgon kanske jag möter upp nån kompis och hänger lite, får se helt enkelt. 
 sånt här tråkväder nästan hela veckan :/



Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

fin bild!

2014-11-12 @ 00:37:16
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0