måndag - hemma

Alltså min förkylning hänger kvar och idag gjorde halsen så himla ont och tror även jag hade feber så stannade hemma idag. Har haft "feberdrömmar" hela morgonen och vaknade inte förrän runt tolv. 
Har inte kunnat äta så mycket idag pågrund av halsen men nu känns det mycket bättre och dessutom har mamma och pappa köpt lite glass, ska bli så himla gott! 
 
Undrar ni vad som hänt i helgen har Amanda varit här och fikat, var verkligen supermysigt att bara sitta och prata och få reda på allt som hänt mellan gångerna vi träffats. Dessutom har jag som vanligt varit på hockey med Rebecka och som vanligt var också det superroligt! (dessutom vinst) 
 
såhär cosy har jag det på mitt rum. 



Kommentarer
Postat av: Jen

Inte roligt med förkylning och feber, krya massor!

2014-10-21 @ 07:05:15
URL: http://rnbme.blogg.se/
Postat av: Emma

usch inge roligt att vara sjuk :/

2014-10-21 @ 09:41:38
URL: http://www.nattstad.se/februariibarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0